Projektowanie i tworzenie sklepów internetowych

Sklepy internetowe

Nasza oferta programistyczna dopasowywana jest do obecnych potrzeb rynku, dlatego nie mogło zabraknąć w niej jednej z najpopularniejszych wtyczek do sprzedaży internetowej w CMS WordPress, jaką jest sklep WooCommerce. Główną zaletą wtyczki sklepowej jest jej pełna funkcjonalność polegająca na możliwości jej perfekcyjnego zintegrowania zarówno z prowadzoną stroną WordPress, jak i wykorzystywanym systemem zarządzania treścią. Wtyczka ta to znakomite narzędzie pracy dla firm prowadzących zaawansowane kampanie marketingowe w sieci. Niezwykle ważnymi zaletami sklepu na wtyczce WooCommerce jest nie tylko komfort i gwarancja wygody zakupów ale przede wszystkich ich bezpieczeństwo. Dodatkowym atutem rozwiązań opartych o ten system jest łatwość w obsłudze oraz niska cena. System ten rekomendowany jest przede wszystkim dla początkujących sprzedawców online, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z WooCommerce. Łatwo go stworzyć oraz obsługiwać. Niewątpliwym atutem jest również szybkość działania systemu.

Popularność sklepów internetowych opartych o WooCommerce spowodowana jest łatwością sprzedaży produktów, administracji sklepem oraz możliwością modyfikacji i rozwoju. W sklepie stworzonym przez nas możesz sprzedawać produkty fizyczne i wirtualne (cyfrowe), a dzięki wielości rozszerzeń i ich opcji, możemy sklep dostosować do każdej funkcji, rodzaju płatności i wysyłki.

Tworząc dla Ciebie sklep oparty o WooCommerce otrzymujesz wszystko czego potrzebujesz, aby prowadzić własny sklep internetowy. Platforma WooCommerce zapewnia pełną integrację z systemami płatności, wysyłkami, statystykami sprzedaży itd. WooCommerce daje Ci pełną kontrolę nad sklepem od podatków, przez stany magazynowe, do nadzorowania kont klientów. Możesz dodać i usunąć rozszerzenia, zmienić wygląd i ustawienia.

WooCommerce jest najbardziej konfigurowalną i elastyczną platformą eCommerce do budowania biznesu i sklepów internetowych.

Zalety naszych sklepów:

  • WordPress – przyjazny system dla osób znających WordPressa i osób początkujących
  • Cena – brak abonamentu lub innej opłaty licencyjnej
  • Instalacja – prosta instalacja i konfiguracja systemu WooCommerce
  • Elastyczność – możliwość dowolnej modyfikacji platformy i dodania wielu funkcjonalności
  • Personalizacja – zaawansowane możliwości personalizacji, modyfikacji i dostosowywania platformy pod względem wyglądu i funkcjonalności
  • Wtyczki – liczne rozszerzenia, dodatki, wtyczki dla WooCommerce i WordPress, które dopasują rozwiązania dla Twojego sklepu internetowego
  • Produkty – sprzedaż dowolnych typów produktów: produkty fizyczne, usługi, oprogramowanie, muzyka, e-booki itd
  • Aktualizacje – częste i regularne aktualizacje systemu, gwarantujące bezpieczeństwo i zgodność z najnowszymi wymogami technologicznymi i trendami e-commerce
  • Zaawansowane opcje – możliwość prowadzenia sklepu z wieloma wersjami językowymi i wieloma walutami
  • Statystyki – raporty i statystyki sprzedaży, zamówień, informacje dotyczące klientów oraz stanów magazynowych
  • Eksportowanie danych – możliwość eksportu danych sklepu w formacie csv lub xml
  • Powiadomienia e-mail – maile transakcyjne wysyłane do zamówień w sklepie: nowe zamówienia, zmiana statusu zamówienia, notatki i informacje dla klientów
  • Grafika – bardzo szeroki wybór motywów (szablonów) graficznych, możliwość dopasowania motywu lub wdrożenia własnego projektu
  • Polonizacja – możliwość pełnego dostosowania do polskiego rynku e-commerce poprzez rozszerzenia i dodatki
  • Rozwój – pełna kontrola właściciela nad rozwojem sklepu, bardzo duże możliwości rozwoju, dostęp do kodu źródłowego
  • Społeczność – rozwinięta społeczność wokół platformy WordPress i WooCommerce, liczna grupa specjalistów pracująca z WooCommerce zarówno na świecie jak i w Polsce
  • Specjaliści – łatwy dostęp do podwykonawców specjalizujących się we wdrażaniu WordPress i WooCommerce

Podstawowe cechy i funkcje sklepu internetowego:

  • Profesjonalny, indywidualnie skrojony motyw graficzny
  • katalog produktów z możliwością ich dodawania, usuwania i grupowania w kategorie.
  • możliwość zmiany opisu, ceny, atrybutów, wariantów (kolor i rozmiar), stanu magazynowego i zdjęć każdego produktu
  • panel zarządzania zamówieniami z możliwością zaznaczenia zamówień oczekujących, opłaconych  i zrealizowanych
  • możliwość przypisywania produktów powiązanych – up-selling i cross-selling. Produkty takie widoczne są jako propozycje na stronie produktu głównego i/lub w koszyku
  • wyszukiwarka produktów
  • możliwość filtrowania produktów wg. ceny, rozmiaru lub koloru
  • możliwość tworzenia promocji dla każdego produktu (stara cena / nowa cena) wraz z harmonogramem obowiązywania
  • możliwość tworzenia kuponów rabatowych
  • dostęp do raportów sprzedażowych
  • formy płatności: PayPal, przelew tradycyjny, płatność za pobraniem
  • formy wysyłek: płaska stawka (czyli wysyłki tworzone ręcznie, np. samodzielne nadawanie paczek kurierskich lub na poczcie), dostawa darmowa (na podstawie kuponu lub wartości zamówienia), odbiór osobisty
  • możliwość złożenia zamówienia po zalogowaniu lub bez zakładania konta
  • automatyczne emaile zaznaczające kolejne etapy realizacji zamówienia – kierowane zarówno do administratora sklepu, jak i do kupującego

Przykładowe dodatkowe cechy i funkcje sklepu internetowego:

  • dodatkowe języki sklepu – cały sklep w wersji polskiej i angielskiej, możliwość przełączania się użytkownika pomiędzy wersjami językowymi. Możliwość przetłumaczenia każdej podstrony i każdego produktu
  • opcje waluty sklepu – do wyboru PLN / EUR (lub inna waluta), możliwość przypisania do każdego produktu ceny w wybranej walucie oraz płatności w wybranej walucie
  • Możliwość automatycznego nadawania przesyłek dla ustawionego statusu zamówienia.
  • Możliwość automatycznej zmiany statusu zamówienia na Zrealizowane po nadaniu przesyłki.
  • Możliwość masowego nadawania przesyłek z listy zamówień sklep lub pojedynczo dla każdego zamówienia.
  • Tworzenie przesyłki w systemie firmy kurierskiej z poziomu zamówienia sklepu.
  • Drukowanie etykiet wysyłkowych z poziomu zamówienia i listy zamówień.
  • Śledzenie przesyłki z poziomu zamówienia oraz w mailu klienta i na stronie Moje konto.
  • możliwość wyboru kanałów płatności – karty płatnicze, przelewy błyskawiczne, BLIK i inne
  • możliwość dokonywania wpłat w dwóch walutach (PLN / EUR)
  • pełna integracja z Allegro – synchronizacja dwukierunkowa stanów magazynowych, zamówień, produktów i klientów.

Kto powinien zdecydować się na WooCommerce:

  • firmy chcące korzystać z zaawansowanych i profesjonalnych możliwości WordPressa
  • małe i średnie sklepy nastawione na szybki rozwój i wzrost
  • sklepy, które dzięki skutecznemu pozycjonowaniu SEO chcą osiągnąć przewagę konkurencyjną
  • firmy chcące dostosować oprogramowanie do swoich potrzeb, ceniące dużą elastyczność i nowe technologie
  • sklepów, które dostrzegają ograniczenia rozwiązań sklepów abonamentowych

Nasze przykładowe realizacje:

ZADZWOŃ:

tel. 513 102 872